top
The-discovery-of-the-phone-at-the-border-of-Khorasan

کشف حدود ​​۲۵۰۰ گوشی سرقتی در مرزهای خراسان رضوی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

2

icon

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ​​​​​​​دو هزار و ۴۴٣ دستگاه گوشی سرقتی طی سال گذشته در مرزهای استان کشف و از خروج آن‌ها از کشور جلوگیری شد.

ردیابی همیاب24

به گزارش قدس خراسان، سردار مجید شجاع گفت: دو هزار و ۴۴٣ دستگاه گوشی سرقتی طی سال گذشته در مرزهای استان کشف و از خروج آ‌ن‌ها از کشور جلوگیری شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: این میزان کشفیات نسبت به سال ١۴٠١ حدود ۷۱ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع ۱۳۷ سرقت انجام شده طی سال ١۴٠٢ در حوزه مرزهای استان، ۱۲۶ فقره کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۱۳۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار شجاع عنوان کرد: مرزبانان با هوشیاری کامل اجازه هیچ تحرکی را به قاچاقچیان و متجاوزان مرزی نمی‌دهند.

منبع: قدس آنلاین

تحویل گوشی‌های سرقتی به مالباخته توسط سامانه همیاب24

اگر گوشی شما در ایام عید یا در سال گذشته به سرقت رفته است ممکن است گوشی‌تان در بین گوشی‌های پیدا شده باشد. با توجه به این که هنوز هویت مالکان برخی از این گوشی‌ها مشخص نشده است، بنابراین هر چه سریع‌تر برای شناسایی به سامانه همیاب24 به آدرس زیر مراجعه نمایید و مشخصات گوشی خود را ثبت کنید.

گوشی‌های کشف شده توسط پلیس از سامانه همیاب24 استعلام گرفته شده و به مالباخته تحویل داده می‌شود.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. حمید رضا احمدی کاخکی گفت:

    سلام مگه گوشیها سریال و… نداره که میخواهید بیان دنبال گوشیشون خب برین به صاحبشون برگردونید حتما صاحبش شکایت کرده و شماره کد شناسایی داره 🤔🙄

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام حمید رضا عزیز. تمام گوشی ها با کمک سامانه همیاب24 به صاحبشان بازگردانده میشود. تعدادی از گوشی ها هستند که مالباخته اعلام شکایت نکرده و در سامانه همیاب24 ثبت نکرده است. این افراد برای تحویل گوشی باید اقداماتی انجام دهند که در متن گفته شده است.

      0